loading...
آموزش بوکس حرفه ای
حراج اپل واچ

ک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات

یک ساعت مچی هوشمند در واقع شما را از در دست گرفتن دایمی موبایل در جمع و یا ایجاد خطرات در حین رانندگی حفظ می کند.ساعت مچی هوشمند Z60 یکی از مدل های ارزان قیمت با کارایی بالاست.این ساعت از طریق بلوتوث و نرم افزار مخصوص به گوشی شما وصل شده و اطلاعات تماس و دفترچه تلفن بر روی آن سینک می شود تا به راحتی به تماس های خود جواب داده و یا تماس بگیرید.این ساعت دارای امکانات متعددی است که از آن جملی می توان به برنامه گام شمار، تحلیل خواب، تنظیم آلارم، آلارم اخطار برای قرار گرفتن در یک حالت برای مدت طولانی، دریافت پیام های SMS، فیس بوک و واتس اپ،تقویم، ماشین حساب ، دوربین ، پشتیبانی از زبان فارسی و ویبره و …اشاره کرد.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

یکی از جالب ترین خصوصیات این ساعت مچی امکان نصب سیم کارت و پشتیبانی از مموری کارت تا 32 گیگ است تا خود ساعت به صورت مستقل همانند یک تلفن همراه بر روی مچ شما قرار بگیرد.بند این ساعت مچی از جنس فلزی با رنگ نقره ای و طلایی و مشکی است.

قابل استفاده برای آقایان و خانم‌ها

  • پشتیبانی از تمامی شبکه های مخابراتی کشور  ( همراه اول  – ایرانسل – تالیا – رایتل )
  • ابعاد قاب 35 × 45 میلی‌متر
  • قطر قاب 12 میلی‌متر
  • وزن 63 گرم
  • فرم صفحه : مستطیل
  • جنس شیشه : گوریلا گلس +SR
  • جنس بدنه : فلز
  • توضیحات جنس بدنه : Stainless Steel 316L
  • جنس بند : استیل
  • رنگ بند : مطابق با رنگ ساعت
  • نوع قفل بند : سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

  • صفحه نمایش لمسی
  • صفحه نمایش رنگی
  • نوع صفحه نمایش اصلی Super AMOLED
  • اندازه صفحه نمایش 1.3 اینچ
  • رزولوشن صفحه نمایش 240 × 240
  • تراکم پیکسلی صفحه نمایش 278 پیکسل بر اینچ

مشخصات فنی :

  • قابلیت نصب سیم کارت
  • GPS
  • سیستم عامل تایزن

توضیحات سازگاری : سازگار با گوشی‌ها و تبلت‌هایی که از سیستم‌عامل اندروید 4.4 و بالاتر از آن بهره می‌برند و 1.5 گیگابایت رم دارند – سازگار با آیفون 5 یا جدیدتر با سیستم‌عامل 9 iOS یا بالاتر (نیازمند اپلیکیشن Gear S)
پردازنده 1GHz, Dual Core: Exynos7270
سایر مشخصات سخت افزاری – Wi-Fi 802,11 b/g/n – بلوتوث نسخه 4.2 – 768 مگابایت حافظه‌ی RAM

  • حافظه داخلی 4096 مگابایت
  •  قابلیت نصب کارت حافظه تا 32 گیگ
  • دوربین یک مگا پیکسل
  • کنترل موسیقی (Music Player)
  • اتصالات NFC، Bluetooth، Wi-Fi
  • حسگرها شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، گام شمار، شمارش ضربان قلب
  • قابلیت مکالمه
  • نوع باتری لیتیوم یونی
  • ظرفیت باتری 430 میلی‌آمپرساعت

قابلیت های ویژه – مجهز به سیستم مسیریابی GLONASS – قابلیت روشن ماندن صفحه (Always on) – شارژدهی تقریبی باتری بین 2 تا چهار روز – دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و خاک و آب –  دارای گواهی دوام نظامی «MIL-STD-810G»: —  مقاومت در شرایط دمایی بسیار زیاد یا کم — مقاومت در برابر لرزش و ضربه
اقلام همراه – دارای شارژر وایرلس و یک عدد خشگیر اورجینال صفحه LED

دارای میکروفن داخلی و امکان ضبط صدا بر روی ساعت که البته باید مموری کارت وجود داشته باشد تا بتوانید فایل را ذخیره نمایید.

این ساعت دارای پلیر موزیک و صداست که هم از طریق بلوتوث می تواند موزیک های روی گوش ی را اجرا نماید و هم در صورت نصب مموری می توانید بر روی خود ساعت آهنگ ذخیره کرده و پخش نمایید.

ساعت دارای دوربین بوده که البته کیفیت آن در حدود یک مگا پیکسل است ولی در هر صورت امکانی عالی بر روی ساعت است.یکی از خصوصیات این ساعت ریموت کمرا می باشد یعنی می توانید از طریق ساعت دوربین گوشی را کنترل نموده و عکس بگیرید که البته باید دوربین بر روی گوشی در حالت باز باشد و شما در حالت اتصال با گوشی قرار داشته باشید.

این ساعت هم با اندروید و هم با اپل سازگار است والبته بر روی اندروید امکانات بیشتری فعال است.

یکی از خصوصیات مهم ساعت مچی هوشمند داشتن امکانات سلامتی است تا از طریق آن بتوانید میزان فعالیت های روزانه و کیفیت خواب خود را بررسی نموده و برنامه های بهداشتی خود را تنظیم نمایید که البته ساعت مچی هوشمند Z60 از این ویژگی بهره مند است.

دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد.

دارای تحلیل خواب تا بتوانید از کفیت و میزان خواب شبانه خود اطلاع کامل داشته باشید.

دارای هشدار برای حالت ثابت که خودتان میزان زمان آن را تعیین می نمایید، مثلا اگر شما برای یک ساعت در حالت نشسته قرار داشته باشد زنگ هشدار فعال شده تا برای حفظ سلامتی خود جابجا شده و از این حالت خارج شوید.

آنتی لاست نیز یکی دیگر از امکانات ساعت مچی است که اگر به هر دلیلی ارتباط بلوتوثی بین گوشی و ساعت قطع گردد، زنگ هشدار فعال گردیده و شما را مطلع می سازد.

زنگ هشدار برای بیدار شدن و یا یادآوری موضوعات بسیار مهم است که این امکان نیر بر روی اسمارت واچ Z60 وجود دارد.

بدنه فلزی از جنس استیل ضد زنگ

دارای تقویم

ماشین حساب

پشتیبانی از سیم کارت، اگر تمایل دارید از ساعت به صورت مستقل از گوشی استفاده نمایید می توانید بر روی آن سیم کارت نصب نمایید.

بر روی ساعت یک در گاره یو اس بی وجود دارد که از طریق آن می توانید ساعت را شارژ نموده و یا اطلاعات را جابجا نمایید.

دارای زبان های مختلف و از جمله زبان فارسی

دارای ویبره ، برای این حالت باید پروفایل ساعت را بر روی حالت MEETING قرار دهید.

دارای چندین حالت مختلف برای نشان دادن ساعت که با کلیک بر روی وسط صفحه نمایش این کار را انجام می دهید.

دریافت نوتیفیکیشن اس ام اس، فیس بوک و واتس اپ که البته باید حتما BT NOTIFIER را بر روی گوشی خود نصب نمایید.

دارای بند فلزی از جنس استیل ضد زنگ

امکان تنظیم طول بند

جهت خرید و انتخاب رنگ اینجا کلیک کنید 

ساناز بازدید : 1068 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)
 
 

 
 
About 335,000 results(0.88 seconds) 
بوكس يا همان مشتزني ورزشي است كه در آن ورزشكاران با مشت به يكديگر ضربه مي زنند و با توجه به ضريه ي وارده امتياز مي گيرند . مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ...

دانلود مجموعه فیلم آموزشی TITLE Boxing آموزش بوکس

download.ir › دانلود فیلمدانلود فیلم آموزشی
دانلود رایگان فیلم آموزشی TITLE Boxing آموزش بوکس با لینک مستقیم از سرورهای دانلود فارسی. ... این سبک رزمی با تمرینات و تکنیک های خاص خود توانسته قدرت تصمیم گیری و سرعت ... 20 Cross Training for Boxing II – Lower Body and Trunk.
برچسب‌ها: فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training, اموزش Box, اموزش تمرين صحيح بوكس, اموزش مشتزني, اموزش مشتزني به صورت ساده, دانلود Box, ...

آموزش بوکس - فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training

www.findwebsite.ir/tncjfscyfjrnmctdqnxadnfvctdmndr... - Translate this page
بوكس يا همان مشتزني ورزشي است كه در آن ورزشكاران با مشت به يكديگر ضربه مي زنند و با توجه به ضريه ي وارده امتياز مي گيرند . مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ...

آموزش تمرین و تکنیک های مختلف با کیسه بوکس 2016 - آپارات

www.aparat.com/.../آموزش_تمرین_و_تکنیک_های_مخ...
Mar 11, 2016 - آموزش تمرین و تکنیک های مختلف با کیسه بوکس ۲۰۱۶ _ boxing training ... بی وقفه فیلم ببینید ... Conor McGregor Training Highlights ۲۰۱۶.

آموزش ضربات بوکس بر روی کیسه بوکس - آپارات

www.aparat.com/.../آموزش_ضربات_بوکس_بر_روی_...
سعید،کیک بوکسینگ نحوه صحیح ضربه زدن در ورزش بوکس ... آموزش ضربات ... بی وقفه فیلم ببینید ... آموزش تمرین و تکنیک های مختلف با کیسه بوکس ۲۰۱۶.

دانلود تکنیک های بوکس - به روز و جدید - جاسپت

berooz.justpet.ir/دانلود-تکنیک-های-بوکس.html
فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training. دانلود ها دانلود عکس دانلود بازی فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training.

آموزش تمرین با کیسه بوکس و میت | ژیار آنلاین

www.zhiaronline.com › آموزش هنر های رزمی
ژیار آنلاین، فروشگاه عرضه کننده انواع فیلم های آموزشی ورزشی هنر های رزمی، بدنسازی ... عنوان انگلیسی:Muay Thai Kick Boxing Heavy Bag Training ... در این ویدیو روشی سیستماتیک را در نحوه آموزش با کیسه بوکس یاد خواهید گرفت. ... تکنیک های این آموزش ویدیویی برای همه ورزشکاران هنر های رزمی علی الخصوص رشته ها، کیک ...

فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training - دانلود ها

iranimag.ir/detail/1484631/article/2 - Translate this page
8فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training - دانلود ها بوكس يا همان مشتزني ورزشي است كه در آن ورزشكاران با مشت به يكديگر ضربه مي زنند و با توجه به ...

تکنیک های ورزش بوکس | برترین های نت

boxing18.bestarinha.ir/page-45554.html - Translate this page
منطقه گارد ورزش فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Zone Guard Sport ... www.asemooni.com/sport/exercise/introduction to boxing. ورزش بوکس در راند های 3 ...

فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training - دانلود ها

iranwiki.net/detail/1484631/article/2 - Translate this page
فیلم بوکس - بوكس يا همان مشتزني ورزشي است كه در آن ورزشكاران با مشت به يكديگر ضربه مي زنند و با توجه به ضريه ي وارده امتياز مي گيرند . مسابقه ورزش بوکس ...
Sep 1, 2013 - هدف از تمرینات بوکس، هر چه باشد – مسابقه، یا تناسب اندام – ایستادن و مشت زدنتان باید درست باشد. ... طبقه بندی: آموزش تکنیک های بوکس،.
بوكس يا همان مشتزني ورزشي است كه در آن ورزشكاران با مشت به يكديگر ضربه مي زنند و با توجه به ضريه ي وارده امتياز مي گيرند . مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در .

آموزش روش های عمومی موی تای کیک بوکسینگ - سرزمین کلیپ های باحال

byet.blogsky.com/.../آموزش-روش-های-عمومی-موی-تای-ک...
بوکس . کیک بوکسینگ Online Basic Training Techniques for Muay Thai ... فان و آموزش کیک بوکسینگ تکنیک های بوکس 2016 - آپارات و وبلاگ موی تای استان فارس ... همچنین داشتن طرز فکر مثبت و رفتار خوب در تمرینات باتمرکز وتوجه به .

تکنیک های بوکس - boxing18

boxing18.rzb.ir/post/14/-تکنیک-های-بوکس.html
www.downloadha.com/1390/08/فيلم آموزش تمرين و... شما اینجا هستید : صفحه اصلی » فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training. مشاهده / بستن .

تکنیک های ورزش بوکس - boxing18-roz

boxing18-roz.sagacity.ir/page-515728.html
منطقه گارد ورزش فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Zone Guard Sport ... www.asemooni.com/sport/exercise/introduction to boxing. ورزش بوکس در راند های 3 ...
نكته 1: ارزيابي تكنيك وتاكتيك حريف : مي بايست سريعاً اقدام به ارزيابي حريف مقابل ... این برنامه یه برنامه 6 ماهه هست که 6 ماه قبل از شروع مسابقات باید شروع بشه ... در ادامه بخش نکته های طلائی در بوکس به چند مورد مهم در آغاز مسابقه یا تمرینات .... There's more to a heavy bag workout than just throwing punches until you get tired.

آموزش های بوکس - boxing18

boxing18.rozblog.com/post/46/-آموزش-های-بوکس.html
Feb 16, 2016 - ... بوکس و میت :: فروشگاه فیلم های … www.irblackbelt.com/training with boxing bag.html ... منطقه گارد ورزش فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس.

فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training دانلود ها.asp

fokol.ir/فیلم-آموزش-تمرین-و-تکنیک-های-بوکس-Bo...
فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training دانلود ها.asp ... دانلود اسکریپت های روز رایگان و نال شده, آموزش نصب اسکریپت, اسکریپترایگان, اسکریپت ...

تکنیک های بوکس - های فایو

hayfive.ir/تکنیک-های-بوکس.html - Translate this page
فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training kungfutoa فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training قیمت 65000 ریال بوکس یا همان مشتزنی ...

فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training

windows.bazar-man.ir/فيلم-آموزش-تمرين-و-تكنيك-ه...
5 days ago - تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training. ... اموزش تمرين صحيح بوكس, ... فيلم اموزش بوكس, ...

دانلود فیلم اموزش بوکس - نوآوری و خلاقیت - نیکیتا

noavari.nicita.ir/دانلود-فیلم-اموزش-بوکس.html
فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training. مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ششصد فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training. دانلود آموزش ...
امروزه فیلم های آموزشی در سراسر جهان از علاقه مندان بسیار زیادی بر خوردارند زیرا این فیلم ها در امر ... از همین رو امروز در سایت میهن دانلود فیلم آموزشی را با نام Everlast Advanced Boxing Workout برایتان آماده کرده ایم. این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت حرفه ای می باشد، که .... تکنیکهای بوکس.

پو اس ام اس | تکنیک های ورزش بوکس

boxing18.poosms.ir/page-52593.html - Translate this page
منطقه گارد ورزش فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Zone Guard Sport ... www.asemooni.com/sport/exercise/introduction to boxing. ورزش بوکس در راند های 3 ...

آموزش تمرین و تکنیک های مختلف با کیسه بوکس 2016 - رسانه جوان

javanmedia.ir/.../آموزش_تمرین_و_تکنیک_های_مختل...
Mar 11, 2016 - آموزش تمرین و تکنیک های مختلف با کیسه بوکس 2016 _ boxing training drills ... حوادث · طنز · آموزشی · فیلم · مذهبی · سیاسی · طبیعت · حیوانات · گوناگون · شخصی · کارتون; سایر; داغ ترین ها · تماس با ما ... برچسب ها : کیسه بوکس تمرین با کیسه بوکس باشگاه بوکس ... Conor McGregor Training Highlights 2016.

دانلود اموزش كيك بوكس خياباني

00060.ir/دانلود+اموزش+كيك+بوكس+خياباني
فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training بزرگترین مرجع دانلود تمرینات,مسابقات واطلاعات روز … آموزش موی تای و کیک بوکسینگ توسط ژرو لی بنر ...

آموزش تمرین با کیسه بوکس

avayemelal.ir/+آموزش+تمرین+با+کیسه+بوکس
آموزش تمرین با کیسه بوکس و میت | ژیار آنلاین آموزش ضربات بوکس بر روی کیسه بوکس - فیلم آکا روش تمرین با کیسه بوکس - هنر مشت زنی روش تمرین با کیسه بوکس ... Video embedded · عنوان انگلیسی:Muay Thai Kick Boxing Heavy Bag Training. ... TARGET 2) عکس های جدید شکست ناپذیر4; فیلم جدید اسکات ادکینز با نام .

دانلود اموزش كيك بوكس خياباني

twr.ir/دانلود+اموزش+كيك+بوكس+خياباني
دانلود فیلم، دانلود رایگان فیلم، تصاویر مستهجن - … سي دي هاي آموزش ورزش رزمي(كاراته-بوكس-كيك بوكس ..) فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training سي ...

فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training دانلود ها

www.iranian95.gq/.../فیلم+آموزش+تمرین+و+تکنیک... - Translate this page
فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس Boxing Training دانلود ها.
پخش شده از دانلود ها بوکس یا همان مشتزنی ورزشی است که در آن ورزشکاران با مشت به یکدیگر ضربه می زنند و با توجه به ضریه ی وارده امتیاز…,فیلم آموزش تمرین و ...
Mar 12, 2016 - برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید آموزش تمرین و تکنیک های مختلف با کیسه بوکس ۲۰۱۶ _ boxing training drills moves creating angles, ...

انواع تمرینات بوکس-Boxing Tips - کلیپ گرام

www.clipgram.net/.../انواع%20تمرینات%20بوکس-Bo...
فروشگاه آموزش بوکس ,. نظرات درباره ... تمرینات و ناک اوت های بوکس محمد رسول عبادی.(ufc. ... تمرینات بوکس دیوید هی |بسیار زیبا training boxing david haye. 04:20.
آموزش بوکس در باشگاه تخصصی 2016 _ Robert RJ Sockwell cardio training at World Class Boxing Gym ... آموزش تمرین و تکنیک های مختلف با کیسه بوکس 2016.
دانلود فیلم اموزشی بوکس - - همه چیز. ... کنید سپس اینتر را بزنید هم اکنون فایل اماده ی دانلود میباشد. password فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training ...
( خفنترین کلیپ بوکس)، کلیپ بوکس، کلیپ مسابقات بوکس، فیلم مسابقات بوکس. 1393/11/13 ..... آموزش تکنیک های طناب زنی در بوکس به روش تایسون HD.

تمرین بوکس/mohsen - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=uNBrnd-7aso
Jan 11, 2012 - Uploaded by mohsen4766
تمرین بوکس/mohsen ... Boxing Iran بوکس ایران 7,517 views ... آموزش شنا از مقدماتی تا پیشرفته - آموزش تکنیک های شنا ...

|V.I.P| دانلود بسته ی بینظیر آموزش بوکس حرفه ای - Ultimate Boxing ...

www.iranufc.biz › ... › بخش ویدیو های اموزشی
Jun 18, 2015 - "درس های نهایی بوکس، 8 DVD کامل پرفروش ترین بسته ی آموزشی بینظیرِ Christopher ... “ULTIMATE BOXING LESSONS” Focus Mitt Training 6. ... (تمرینات مبارزه و استراتژی رینگ) ... (تکنیک های دفاع شخصی در مبارزه خیابانی)

آموزش های بوکس

boxing18-roz.blogstop.ir/page-603502.html
Feb 17, 2016 - ... بوکس و میت :: فروشگاه فیلم های … www.irblackbelt.com/training with boxing bag.html ... منطقه گارد ورزش فیلم آموزش تمرین و تکنیک های بوکس.

فروشگاه اینترنتی سی دی پرشین - آموزش بوکس پيشرفته

www.cdpersian.com › آموزشیآموزش های ورزشی
در این فیلم ، آموزش تمرینات پیشرفته ای از قیبل: سرعت کیسه ، کیسه های سنگین ، طناب و. ... فیلم آموزش بوکس پیشرفته - Everlast Advanced Boxing Workout ... نقاط کلیدی تمرکز که برای بهبود تکنیک آزاد بکار میگیرد را به اشتراک میگذارد.

روش تمرین با کیسه بوکس - هنر مشت زنی

box.parsiblog.com/.../9/روش+تمرين+با+كيسه+بوكس...
کیسه بکس یکی از قدیمی ترین و همچنین کارا ترین وسایل تمرین بوکس می باشد.متاسفانه تاثیرات کیسه بوکس در افزایش سرعت و قدرت و بالا بردن تحمل در ... این تمرین به نام تمرین المپیکی هم نام گذاری شده است زیرا در اغلب اردو های المپیک بوکس ... یک مثال از برنامه تمرینی با کیسه بوکس: ... FITNESS-BOXING-TRAINER.COM.

آموزش تکنیک های دفاع در بوکس - دانشراه

www.daneshrah.com/.../آموزش-تکنیک-های-دفاع-در-بو...
Jan 19, 2016 - آموزش بوکس. ... الان می خواهیم روی تکنیک های دفاعی بوکس پیشرفته کار کنیم. ... الان ضربه مهاجم را تمرین می کنیم. ... دانلود فیلم برای موبایل ... Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos ...

آموزش تکنیک های مقدماتی کیک بوکسینگ - ماه تیوب

mahtube.com/.../آموزش_تکنیک_های_مقدماتی_کیک_...
May 7, 2016 - Kickboxing Training : Basic Kickboxing Techniques _ آموزش تکنیک های مقدماتی کیک بوکسینگ _ تمرینات و آموزش های جدید را از ما بخواهید تلفن: ۰۹۱۲۷۸۶۴۱۴۹ و یا فروشگاه www.sportbuy.ir دیدن نمایید. ... شده ۱ آذر ۱۳۹۴. 04:12 آموزش کیک بوکسینگ تکنیک های بوکس 2016 ... سریال ساعت خوش مهران مدیری پارت 8.

آموزش بوکس مقدماتی تا حرفه ای با سیستم پی بی سی - کلیپ ایرانی ...

clipirani.com/.../آموزش-بوکس-مقدماتی-تا-حرفه-ای-با-...
آموزش چربی سوزی با تمرینات بوکس توسط. 7 مشاهده. آموزش نکات مهم و تکنیک در بوکس 10:01 · آموزش نکات مهم و تکنیک در بوکس توسط. 9 مشاهده. آموزش تقویت سینه و ... آموزش بوکس مقدماتی تا حرفه ای با سیستم پی بی سی_ PBC Boxing Training Series _ برای دانلود فایل های کامل تر به www.sportit.ir بروید آموزش بوکس مقدماتی تا ...
دانلود آموزش مقدماتی مبارزات یو اف سی(MMA Basic Training) این فیلم آموزشی به نام یو ... آموزش کامل ژیمناستیک فقط در ۱۰ هفته · دانلود آموزش تکنیک های هاپکیدو با استاد ... دانلود کامل مسابقات مسترالمپیا ۲۰۱۵ HD · دانلود آموزش بدنسازی بوکس در خانه ... خیابانی بصورت انفرادی Lessons street boxing · دانلود آموزش و تمرینات بوکس ...
آموزش تکنیک های Box Training,آموزش بوکس,ورزش بوکس,فنون بوکس,تمرینات ... آموزشی این ورزش را آماده‌ی دریافت کرده ایم که با دیدن این فیلم ، برخی از تکنیک ها و ...

تمرینات با کیسه بوکس - دهکده ووشو ( wushu training )

shahrewushu2.blogfa.com/.../تمرینات-با-کیسه-بوک...
یک مثال از برنامه تمرینی ضربات چوان وضربات توئه قدرتی روی کیسه بوکس. 1- 3 راند ... یک تکنیک دیگر در تمرین با کیسه بوکس تمرین چوان های قدرتی می باشد.

دانلود فیلم اموزش دفاع کردن - همه چیز

moshtzani.lxb.ir/.../اموزش%20مشت%20زدن/اموزش%20م...
دانلود فیلم اموزشی بوکس - - همه چیز. ... کنید سپس اینتر را بزنید هم اکنون فایل اماده ی دانلود میباشد. password فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training ...

آموزش هنرهای رزمی - پی سی دانلود

p30download.com › ... › سلامتی و تناسب اندام
با استفاده از تکنیک های اثبات شده کیوشوجیتسو (kyushojitso) که بر فشار دادن یا ... Yuan Tai Chi Chan Si Gong متشکل از آموزش 18 تمرین مهم ورزش تای چی است که بیشتر ... دانلود Saber Fundamental Training - آموزش شمشیربازی سبک سابر ... که از سبک‌های ترکیبی کونگ‌فو و کشتی با عناصری از بوکس غربی ایجاد شده است.
آموزش طناب زنی بوکس با فلوید میودر _ Floyd Mayweather Jr. Insane Skipping / Jump Rope Boxing Skills - The Champ Training _ تمرینات و آموزش های جدید را... ... موضوعات داغ; سایر. آموزشی · طنز · فیلم · طبیعت · حیوانات · کارتون · گوناگون · تماس با ما ... آموزش تکنیک های طناب زنی در بوکس به روش تایسون HD. 03:45. آموزش 10 ...
در این مجموعه لیست کاملی از فیلم ها و دوره های آموزش هنرهای رزمی و سبک های رزمی مختلف از اساتید برتر دنیا را ارائه داده ایم. شما می توانید ... Body For Hire The Complete Bodyguard Training Series 3 DVDs · آموزش ... دایتو ریو آیکی جوجیتسو – تکنیک های ایکاجو اورا در 1 دی وی دی. 4000 ..... کنی ولدون – تمرینات پیشرفته بوکس. 4000.

باشگاه بوکس دیباجی آموزش بوکس - آموزش ورزش های رزمی - نیاز روز

wvw.niazerooz.com/آموزش...های.../باشگاه-بوکس-دیبا...
آموزش و یادگیری بوکس را با باشگاه بوکس دیباجی تجربه کنید ** باشگاه بوکس ... Boxing ) 3- آموزش تخصصی و حرفه ای تمرین های تنفسی و قهرمانی 4- تعلیم تناسب ... این برنامه با استفاده از فیلم های دوبله شده به زبان فارسی، به آموزش تکنیک های ...

آشنایی با ورزش بوکس - آسمونی

www.asemooni.com › ورزشمعرفی ورزش ها
Jun 19, 2012 - رضا رشیدپور، مجری برنامه حالا خورشید ... در ورزش بوکس نیروی بدنی و استفاده از تکنیک دارای اهمیت بسیاری است و ... در این ورزش شهامت و قدرت زیاد مورد نیاز است و تکنیهای آن شامل عملکردهای سریع و عکس العملهای فعال می باشد. ورزش بوکس در راند های 3 دقیقه ای و با کنترل دقیق داور وسط در داخل رینگ انجام می شود .
Aug 3, 2014 - برای تمرین دادن سرعتی و تکنیکی پاها ، کیسه بوکس باید مقداری ... 2946_2685_popup fhb3_v2 Boxing Bags Gym-web-large 1_FSHB GetImage.ashx ... شما میتوانید ویدئو های آموزشی ، مقالات علمی ، اطلاعات در مورد روش های مبارزه و ...

تمرینات بوکس انگیزشی با مایک تایسون HD - کلیپ

clipkade.ir/.../تمرینات_بوکس_انگیزشی_با_مایک_ت...
Dec 15, 2015 - Training Motivation: Mike Tyson _ تمرینات بوکس انگیزشی با مایک تایسون HD _جهت ... 01:27 آموزش تکنیک های خاص بوکس با مایک تایسون HD ...

دانلود اموزش كيك بوكس خياباني

sc0rpionir.ir/دانلود+اموزش+كيك+بوكس+خياباني - Translate this page
دانلود آموزش كیك بوكسینگ Kickboxing Training آموزش حرفه اي بوكس - 1.parsnice24.com فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training آموزش بكس ...

فروشگاه خریدها - مطالب ابر دانلود فیلم اموزش بوكس

www.cdzar.ir/post/tag/دانلود+فیلم+اموزش+بوكس
خرید پستی خرید آموزش بوكس فروشگاه فیلم آموزش تمرین تکنیک های بوکس , خرید ... از همین رو امروز در فیلم آموزشی را با نام Everlast Advanced Boxing Workout ...

ورزش ک ک بوکس نگ - لینک گردی

farsinow.ir/news/ورزش-ک-ک-بوکس-نگ
861. فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training. مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ششصد و هفتاد و هفت سال قبل از مسیح در بیست و سومین بازی المپیک .
کلیپ و فیلم بوکس ... بوکس ورزشی است که در آن موفقیت در گرو نزدیکی به حریف است. ... با انجام این تمرین توانیی شما در به اجرا درآوردن تکنیک ها و ضربات، در فاصله ای .... دوستان به این امید من فواید و برنامه های طناب زدن را به شما میگم که شما با انواع ... کرد که گذشته از تعلیم شمشیر بازی و نیزه‌پرانی و غیره فنون بوکس را نیز به ...
کیسه بکس یکی از قدیمی ترین و همچنین کارا ترین وسایل تمرین بوکس می باشد.متاسفانه تاثیرات کیسه بوکس در افزایش سرعت و قدرت و بالا بردن تحمل در بوکسور به ... این تمرین به نام تمرین المپیکی هم نام گذاری شده است زیرا در اغلب اردو های المپیک بوکس کشورهای ... یک مثال از برنامه تمرینی بوکس قدرتی روی کیسه بوکس:
تکنیک های ورزش بوکس pdf. ... این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت حرفه ای می باشد، که توسط یکی از .... Learning شامل 1 دی وی دی آموزش حرفه ای ورزش اسکیت برد به زبان فارسی – Skateboarding Training !
... كیك بوكسینگ. دانلود آموزش كیك بوكسینگ با حجم كم Kickboxing Training ... دانلود ویدئو بوکس مهدی طلوتی مقابل حریف قزاقستانی در المپیک · راه های بهبود ... سیروان برزوئی پور:محکوم کردن فیلم اهانت به پیامبر اسلام درامریکا ... آشنایی با سیستم های تمرین · تكنیک ... مجموعه تکنیک های دفاع شخصی دکتر رادلس مخصوص بانوان.
740- آموزش کیک بوکس و موی تای (کار با تجهیزات تمرین). 741- ایروبیک عمومی 2006 (کیفیت فیلم متوسط است). 742- ایروبیک 2009 ... 791- تیپینگ ورزشکاران و تکنیک های بانداژ کردن بدن. 792- کلیب های ... 799- تمرینات امادگی بدنی و تناسب اندام توسط آقای مایکل fitness & lean body training شامل2سی دی. 800- تمرینات آمادگی ...
بوکس . کیک بوکسینگ How to Build an Advanced Combination | Boxing Lessons _ آموزش تکنیک های پیشرفته در بوکس HD _جهت خرید 09127864149 و. ... عنوان ویدئو : دانلود ویدئو / کلیپ / فیلم آموزش تکنیک های پیشرفته در بوکس HD ..... ایمان ملکی،بهار95.mp4 HD آموزش ویلن کتاب هنرستان خالقی جلد3-تمرین 14 - ایمان ملک ...
Feb 17, 2016 - دانلود فیلم آموزش بوکس Everlast Advanced Boxing Workout. دانلود فیلم اموزشی ... فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training.
دانلود رایگان آموزش بوکس. فیلم آموزش بوکس پیشرفته -Everlast Advanced Boxing Workout. ... فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training. بوکس یا همان ...

بوکس

www.boxsari.blogfa.com/
در نتیجه ی تمرین های سنگین بوکس و سوخت و ساز زیاد حرارت زیادی نیز تولید .... خوب مشت زدن یا قوی زدن به تکنیک و تنفس شما بستگی داره. ... خوب ما حمله رو به 3 بخش اصلی تجزیه میکنیم و برای هر بخشش برنامه ریزی میکنیم. .... کرد که گذشته از تعلیم شمشیر بازی و نیزه‌پرانی و غیره فنون بوکس را نیز به شاگردان خود می‌آموخت.
تکنیک های ورزش بوکس pdf. ... این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت ... ادامه مطلب ... آموزش تکنیک ها و فنون این رشته ورزشی .... آموزش ورزش یوگای چشم برای بهبود دید و چشم Eye Exercises - Yoga for ... ادامه مطلب ...

تکنیک های ورزش بوکس pdf

ipypyo.tipin.ir/ - Translate this page
تکنیک های ورزش بوکس pdf. ... این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت حرفه ای می باشد، که ... با ما ، یک مبارز .... عنوان اصلی : Learning Adobe Acrobat X Training Video با مشاهده این کورس آموزشی بر ساخت ... آموزش ...
آموزش کامل ورزش های رزمی کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی. ... آموزش تصویری ورزش المپیکی تکواندو به زبان فارسی وبه شیوه جدید شامل دو دی وی دی فارسی · آموزش تصویری ... آموزش کاراته KARATE TRAINING-اورجینال ... آموزش دفاع شخصی بانوان تکنیک ها و فنون دفاع شخصی را ویژه بانوان را بیاموزید ! آموزش ...
نتایج جستجو برای جمله تکنیک های ورزش بوکس pdf ... این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت حرفه ای می باشد، که توسط یکی از اساتید بزرگ ... Everlast Advanced Boxing Workout شما بعد از مشاهده این فیلم .
آموزش کامل ورزش های رزمی کاراته تکواندو بوکس بدنسازی نانچیکو و دفاع شخصی. ... آموزش تکنیک ها و فنون این رشته ورزشی ... فیلم های آموزشی فشرده دفاع شخصی 2 به زبان فارسی آموزش دفاع شخصی ... آموزش کاراته KARATE TRAINING-اورجینال.

دانلود فیلم آموزشی

vatandownload.com/tag/دانلود%20فیلم%20آموزشی
دانلود رایگان فیلم آموزشی Texturing a Female Hero in ZBrush 4- تکسچر یک قهرمان زن ... مجموعه آموزشی شما با چگونگی ساخت لوازم و دارایی های یک بازی با استفاده از تکنیک ... همچنین این مجموعه شامل پروژه های تمرینی می باشد که با انجام عملی این پروژه ها می توانید ..... فیلم آموزش بوکس پیشرفته -Everlast Advanced Boxing Workout.
آموزش ماهیگیری و تمام تکنیک های آن آموزش ماهیگیری و اسرار آن توسط ماهی گیر مشهور ... Boxing Workout این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس ... شما بعد از مشاهده این فیلم آموزشی به راحتی می توانید به خوبی ورزش بوکس را.
**برای اولین بار در ایران** آموزش حرفه ای بوکس امروزه فیلم های آموزشی در ... "این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به ... آموزش لهجه آمریکایی بصورت ویدیویی American Accent Video Training Program اوریجینال.
آموزش هنرهای رزمی(موی تای-کیک بوکس) - معرفی هنر زیبای موی تای(تای ... موی تای یکی از جذابترین و بارز ترین هنر های رزمی و روش دفاع از خود می باشد که در آن به ... خود است نه آسیبرساندن بر دیگری به همین دلیل تکنیکهای مرگبار و خشن مویتای که آنرا .... تونی با دیدن اولین فیلم رزمی تایلندی (زندگی برای مرگ Born to Fight) آنقدر در ...

ورزشی - آموزشی - فیلم مستند

www.sahandshop.com/index.php/cPath/8_42
فیلم آموزش Rushfit و تمرینات به سبک mma با کیفیت بالا را می توانید در 1 DVD ... جسمانی کامل آموزش آمادگی جسمانی کامل با Insanity Asylum Workout با مجموعه آ. ... مجموعه فیلم های آموزش بوکس با کیفیت عالی در 1 DVD اورجینال و با بسته ... آموزش تکنیک های فوتبال با کیفیت عالی در 2 DVD اورجینال و با بسته بندی شکیل

خرید سی دی آموزشی

postalshop.limooblog.com/
Mar 16, 2012 - مسابقه ورزش بوکس بطور رسمی در ششصد و هفتاد و هفت سال قبل از مسیح در ... دائر کرد که گذشته از تعلیم شمشیر بازی و نیزه‌پرانی و غیره فنون بوکس را نیز به شاگردان خود می‌آموخت. ... در این فیلم آموزشی که توسط یکی از معتبرترین کمپانی های .... پارکور مثل همه ورزش های دیگه دنیایی از تکنیک و فلسفه است.

کندو | آموزش بوکس (فیلم) برای اندروید

cando.asr24.com/app.jsp?...آموزش%20بوکس%20(فی...
Apr 11, 2016 - آموزش بوکس (فیلم) Boxing training کندو برنامه ورزشی ایرانی www.tinasoft.ir ... در این برنامه ورزش پرتحرک بوکس، با استفاده از فیلم های آموزشی به زبان فارسی، ارائه گردیده است. ... -تکنیک سرعت ووضعیت پاها در این تکنیک

سايت دانلود مسابقات بوكس آماتور ...

www.scriptux.ir/.../سايت_دانلود_مسابقات_بوكس_آمات...
دانلود رایگان فیلم آموزش بوکس پیشرفته Everlast … ... فیلم های بوکس آماتور - محصولات لوازم ورزشی - … ... فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training.

تمرین با کیسه بوکس آویز | کلیپ 3 - دانلود فیلم

clip3.ir/video/16925/تمرین-با-کیسه-بوکس-آویز/
یکی از مدل های کیسه بوکس که از قدیم مورد استفاده فراوان ورزشکاران رشته های ... در این ویدئو اجرای تکنیک های فوق العاده زیبا بر روی کیسه بوکس آویز را مشاهده می ...

دانلود رایگان آموزش بوکس فیلم اندروید | اپ اندرویدی

appandroidi.com/دانلود-رایگان-آموزش-بوکس-فیلم-ان...
Apr 11, 2016 - دانلود رایگان آموزش بوکس فیلم اندروید فیلم آموزش تمرین و تكنیك های بوكس Boxing Training بادانلود ها بوكس يا همان مشتزني ورزشي است كه در آن ...

تکنیک های دفاع در بوکس پیشرفته

www.dalfak.com/.../تکنیک-های-دفاع-در-بوکس-پیش...
تکنیک های پیشرفته و لباس بوکس تمرین: تکنیک های دفاع در بوکس پیشرفته_Advanced Boxing Techniques and Exercises : Defense Techniques in Advanced Boxing. ... آموزش دفاع دفاع شخصی با تکنیک های وینگ چون از مستر وونگ. 1012 بازدید · 2:21 ... جدید ترین فیلم موی تای-تای بوکس-هنر دفاع شخصی-پاهویوت-.
Jun 19, 2014 - ۶۲۱۲ تکنیک های سامبوی رزمی توسط ایگور یاکیموف = ۴ ... به همین دلیل از زیاد شدن عرضه کنندگان فیلم های آموزشی رزمی نه تنها نگران نیست بلکه از این که تعداد ... 7002-Brazillian Jiu-Jitsu Instructional [Renzo Gracie and Craig Kukuk]-3H. 3 ...... تمرینات رزمی موی تای و بوکس و کیک بوکسینگ پورپراموک جیم.
این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت حرفه ای می ... Acrobat X Training Video با مشاهده این کورس آموزشی بر ساخت فایل های PDF .
این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت حرفه ای ... خرید پستی فیلم های تکنیکهای ویلن کلاسیک violin tecniqe توسط اساتید ... عنوان اصلی : Photoshop Lightroom 3 Essential Training همان طور که می دانید شرکت .

دانلود تصویری آموزش بوکس - قلبک

ghalbak.ir/دانلود-تصویری-آموزش-بوکس.html
دانلود رایگان فیلم آموزش بوکس پیشرفته Everlast Advanced. دانلود رایگان فیلم آموزش ... فيلم آموزش تمرين و تكنيك هاي بوكس Boxing Training. مسابقه ورزش بوکس ...
دانلود مجموعه فیلم آموزشی TITLE Boxing آموزش بوکس خانه آپلود عکس تبلیغات تماس ... انیمه سریالی One Piece فیلم آموزشی و تناسب ********** Zumba Fitness بازی ... این سبک رزمی با تمرینات و تکنیک های خاص خود توانسته قدرت تصمیم گیری و ...
در اين دي وي دي آموزشي شما با برخي تكنيك هاي حرف ه اي بوكس آشنا مي شويد ... همچنين يك آموزش بستن دست ها با باند قبل از تمرين و مسابقه بصورت رايگان در دي وي دي ... اين فيلم را مي توان يکي از بهترين فيلم هاي آموزشي در اين زمينه دانست که با فرمت ..... سنگ در - زين - زیبا - دی وی دی - 1100 - شهرک - training - صورت - Tv card - صور ...
دفاع شخصی با تکنیک نقاط ضعف ... دانلود کلیپ آموزش و تمرین با کیسه بوکس ... www.gyms.blogfa.com. برچسب‌ها: دانلود بوکس, کیسه بوکس, تمرین با کیسه, بدنسازی بوکس, بدن سازی ... عکس های گونترشیلرکمپ Gunter Schlierkamp سری 3

بوکس - دستکش بوکس - پیام سرا

www.payamsara.com/بوکس-10328357
دستکش. دستکش بوکس. لوازم. لوازم ورزشی. امکانات ورزشی. ورزش. آموزش. تعلیم. ... ورزشي در بوکس) شامل: آموزش پايه اي بوکس اصلاح حرکات دست و چرخش هاي پا نکات طلايي ... Boxing Workout این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین ...

آموزش بوکس حرفه ای از مبتدی تا پیشرفته - روز سی دی | معتبر ترین ...

rozcd.ir/آموزش-بوکس-حرفه-ای-از-مبتدی-تا-پیشرفته/
Apr 5, 2012 - با دیدن این فیلم آموزشی یک بوکس کارحرفه ای شوید ... با استفاده از این مجموعه شما به راحتی قادر خواهید بود با تکنیک های بوکس از مبتدی تا حرفه ای آشناشوید. شیوه گرم کردن و تمرینات قدرتی و … ... بوکس پیشرفته, فیلم آموزش بوکس پیشرفته Everlast Advanced Boxing Workout, ورزش, ويدئو اموزش بوكسينگ ...

آموزش دفاع شخصی و مبارزه خیابانی | امداد مارکت

emdadmarket.ir/?product=آموزش-دفاع-شخصی-و...
لیست فیلم ها و مستند های آموزشی این مجموعه: ... آموزش تکنیک های دفاع در برابر حملات غافل گیر کننده ... مجموعه آموزش حرفه ای ضربات بوکس و تمرین با کیسه بوکس ... Training.And.Self. استاد تد وونگ در این فیلم آموزشی به ما حرکات رزمی بسیار زیبا ...

دانلود واطلاعات بدنسازی - دانلود کلیپ بوکس

www.body.blogfa.com/post/36/دانلود-کلیپ-بوکس
بوکس.کلیپ مسابقه بوکس.دانلود مسابقه بوکس.کلیپ های موبایل.ورزشی.کلیپ خشن از بوکس ... دانلود جدیدترین آموزش تمرینات فیل هیت 2016 phil_heat · روش درست ...

بوکس - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/بوکس
Translate this page
Persian Wikipedia
بوکس یا مشت‌زنی یکی از رشته‌های ورزش رزمی است که در آن دو نفر با ضربات ... کرد که گذشته از تعلیم شمشیر بازی و نیزه‌پرانی و غیره فنون بوکس را نیز به شاگردان خود می‌آموخت. ... چند نفر از علاقه‌مندان در آن دوران نزد او مشغول به تمرین شدند که آقایان ناطقی ... کشور رشته‌های مختلف ورزشی شروع شد تا سال ۱۳۲۴ این ورزش جزء برنامه نبود.

ورزش برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ثابت

varzesh98.ir/.../برنامه-تمرینی-نیم-ساعته-با-دوچرخه-...
Aug 5, 2013 - Exercise Bike Workout1 elmevarzesh1 برنامه تمرینی نیم ساعته با دوچرخه ... آموزش تصویری تکنیک های ورزشی برای از بین بردن چربی ها - 17,460 ...
فیلم آموزشی را با نام Muscle and Fitness Home Training System Full برایتان آماده کرده ایم. ... این فیلم آموزشی که معنی لغوی آن به فارسی، آموزش و تمرین بوکس به صورت ... آموزش تکنیک های دفاعی کیوشو - اوریجینال آموزش تصویری و ویدیویی قابل ...

بوکس را بهتر بشناسیم | اسپرت ویدیو

www.sportvideo.ir/training/بوکس-را-بهتر-بشناسیم
بوکس را به عنوان یک رشته ی ورزشی می توان در گذشته های دور یونان باستان جستجوکرد. ... تاریخ ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ | بازدید : 671 | دسته : آموزش | نظرات : 0» برگشت ... و روش اندازه گیری مهارت در ورزش را معرفی نماید، فیگ یک بوکسور خبره بود و آکادمی او تکنیک های ضربه زدن و ... هرچند از آنها فقط در تمرین ها و نه مبارزات واقعی استفاده می شد.
Oct 23, 2015 - آموزش سامبو. 3 . تکنیک های خطرناک سامبوی روسی :: فروشگاه فیلم های آموزشی ژیار آنلاین ... عنوان انگلیسی: sambo training by oleg taktarov سامبو( هنر رزمی روسی) بعضی .... دانلود جدیدترین مسابقات و تمرینات ورزشی - آموزش وینگ چون. .... دانلود فیلم آموزش دفاع با بوکس در درگیریهای خیابانی , دانلود فیلم آموزشی .
کتاب اصطلاحات فنی و تکنیک کونگ فوتوآ اثری از استاد حمیدرضاقاسمی عضو کمیته ... آموزش دفاع شخصی اختصاصی کونگ فو توآ قسمت اول این فیلم آموزشی دفاع ... فیرتکس موی تای پاتایا - آموزش موی تای Fairtex Muay Thai - Concepts On Training & ... دراین سی دی شاهد آموزش بوکس به روش آمریکایی از مبتدی تا حرفه ای خواهیم بود ...
 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 809
  • بازدید سال : 7,215
  • بازدید کلی : 74,651
  • کدهای اختصاصی